5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  predajna@SPYobchod.sk       Doprava a platba       Všetko o nákupe       Aktuality       Blog

Technická poradňa pre kamery Secutek SBS

Tu nájdete užitočné tipy a odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa bezpečnostných kamier z rady Secutek SBS.

1. Všeobecné otázky a nastavenia


1.1 Ako nastaviť intervalové vytváranie fotiek

Kamery Secutek SBS podporujú intervalové vytváranie fotografií a ich ukladanie buď do vlastnej pamäte alebo odosielajú na FTP server.

Nastavenie je nutné robiť cez webové rozhranie kamery (nie cez PC program alebo mobilnú aplikáciu). Natavenie nájdete v sekcii SETTINGS - ADVANCED - AUTOSNAP.

Tu môžete nastaviť aj rozvrh vytvárania fotiek pre jednotlivé dni v týždni.

Poznámka: Pri kamerách s podporou 3G / 4G je nutné pripojiť sa na WiFi hotspot vysielaný kamerou a do webového rozhrania vstúpiť cez IP adresu 192.168.100.100

1.2 Ako nastavím kameru cez webové rozhranie?

Cez program Search Tool zistíte IP adresu kamery.


Následne v internetovom prehliadači Chrome choďte na túto adresu a vyplňte údaje užívateľské meno: admin a heslo: admin

Teraz kliknite na PC view.

 

Kliknite na settings.

 

Teraz máte možnosť uskutočniť kompletné nastavenie kamere podľa vašich požiadaviek.

1.3 Ako pridám kameru do aplikácie pomocou QR kódu?

Tu sa dozviete ako pridať kameru do aplikácie pomocou QR kódu.

1.4 Ako pridať kameru do aplikácie cez LAN pripojenie?

Na tomto videu je návod ako pripojiť kamery cez LAN sieť.

1.5 Ako nastavím nahrávanie na FTP?

Postup nastavenia nahrávania na FTP server je nasledovný:

1. Na vybranej kamery vstúpte do nastavenia kamery.

2. Otvorte nastavenie FTP.

3. Vyplňte potrebné údaje.

Server Address: vyplňte stránku serveru
Server Port: port serveru (štandardne funguje predvyplnený port 21)
User Name: vyplňte meno účtu
Password: vyplňte heslo
Passive mode: povoliť
Path./: ponechať prázdne

Následne kliknite na TEST FTP SETTINGS. Ak prebehne test v poriadku, kliknite na APPLY.

1.6 Je možné pripojiť 4G kameru Secutek SBS na miestnu WiFi sieť?

Na prepojenie 4G kamery k miestnej WiFi sieti musíte postupovať nasledovne:

1. Pripojte sa na WiFi sieť 4G kamery na svojom telefóne či notebooku a choďte na stránku 192.168.100.1

 

 

2. Vstúpte do WiFi nastavení (WiFi settings).

3. Následne kliknite na ikonku Add pri WiFi Hotspote

4. Vyberte miestu WiFi sieť, zadajte jej heslo a potvrďte kliknutím na ikonku Apply.

5. Pripojenie kamery k sieti je signalizované ikonkou viď. obrázok nižšie.

1.7 Ako nastaviť emailové upozornenie?

Na zasielanie upozornení emailom odporúčame použiť Gmail. K úspešnej inštalácii je potrebné urobiť 2 kroky - nastaviť parametre v kamere a následne upraviť zabezpečenie Gmailu.

Nastavenie kamery

Zapnite aplikáciu CamHi a choďte do NASTAVENÍ (ozubené koliesko) - EMAIL SETTING

Spravte nastavenie podľa obrázku.

Následne by Vám mal prísť email o tom, že Gmail zablokoval bezpečnostnú hrozbu. Pokiaľ Vám taký mail neprišiel, máte buď zle nastavené parametre v kamere (napr. chyba v hesle),alebo komunikáciu blokuje internetový provider (viď. bod 2.1).

Ak Vám email o zablokovaní pokusu o prihlásení prišiel, tak je nutné upraviť bezpečnostné nastavenie emailu. To urobíte nasledovne:

Nastavenie zabezpečenia

1. Prihláste sa do Vášho účtu na gmail.com

2. Prejdite do Nastavení (ikona ozubeného kolieska vpravo -> Nastavenie).

3. Prepnite sa na záložku Účty a import a v sekcii Zmeniť nastavenie účtu: kliknite na Ostatné nastavenie účtu Google.

4. V ľavom stĺpci kliknite na Zabezpečenie

5. Úplne dole na stránke v sekcii Prístup menej zabezpečených aplikácii kliknite na Zapnúť prístup prepnite hodnotu na Zapnuté.

1.8 Ako pripojím ku kamere reproduktor PR-IP02?

Tu nájdete schému a popis zapojenie reproduktoru ku kamerám SBS.

1. Pripojte reproduktor audio káblom do Audio OUT konektoru na kamere

2. Pripojte reproduktor k napájaniu 12V

1.9 Ako resetujem kameru?

Kameru je možné resetovať stlačením a dlhým podržaním (5s) tlačidlo reset. Reset je vhodný ak zabudnete heslo kamery či ju potrebujete pripojiť na inú WiFi sieť.

1.10 Koľko dát spotrebuje kamera za hodinu?

Spotreba dát je približne 200MB / 1h a z dôvodu zlepšujúcej kompresie platí pre 1,3MP, 2MP aj 5MP kamery.

Zároveň je nutné brať do úvahy, že k spotrebovaniu dát dochádza iba vo chvíli, keď ste pripojený k online náhľadu kameru. Vo chvíli, keď ku kamery pripojený nieste, tak kamera dáta nespotrebováva.

1.11 Ako nastavím IR prisvietenie na 4G kamere?

IR prisvietenie je nutné nastaviť cez webové rozhranie. K tomu je nutné sa pripojiť na WiFi sieť kamery. Nastavení IR prisvietenia nájdete v sekcii Media-Image. Potom už môžete nastaviť citlivosť či aktiváciu/deaktiváciu.

l

2. Riešenie problémov

2.1 Nefunguje odosielanie emailov z kamery

Ak ste uskutočnili nastavenie emailových notofikácii podľa bodu 1.7 a tie napriek tomu nefungujú, potom ich odosielanie blokuje váš internetový alebo emailový provider.

V tomto prípade je nutné sa s internetovým providerom spojiť, popísať mu problém a dohodnúť sa s ním na tom, aby túto funkciu povolil alebo Vám odporučil správne nastavenie.

2.2 4G kamera nie je online

Problém môže byť spôsobený niekoľkými faktormi.

1. Kamera nie je pripojená k napájaniu

Ak kamera nie je pripojená k napájaniu, nebude možné sa k nej pripojiť. Overte, či je kamera pripojená k napájaniu môžete napríklad tak, že dáte kameru do tmy. Ak je kamera zapnutá, tak v nej pri zhasnutí cvakne a zároveň by sa mali rozsvietiť diody na červeno.

2. Vložená SIM karta nemá aktívne dáta alebo nemá vypnutý PIN kód

Vyberte SIM kartu, vložte ju do mobilného telefónu a vyskúšajte či:
- sa telefón zapne bez toho, aby vyžadoval PIN kód (pokiaľ ho vyžaduje, tak je nutné ho zrušiť)
- má karta aktívne dáta - skúste sa pripojiť na ľubovoľnú internetovú stránku

3. SIM karta je vložená obrátene

Určité modely kamier majú vkladanie SIM karty riešené tak, že často zvádzajú k tomu, vložiť SIM kartu obrátene. Skontrolujte teda, že je SIM karta vložená správne, podľa návodu.

4. SIM karta má nekompatibilnú veľkosť

Ak je SIM karta v slote uvoľnená, znamená to, že ste použili menšiu SIM kartu, než aká je podporovaná. V tomto prípade je nutné dať SIM kartu do príslušného adaptéru, aby mala kompatibilnú veľkosť. Podporovanú veľkosť pre konkrétnu kameru zistíte v návode produktu.

5. Antény nie sú správne nasadené

Skontrolujte, či sú antény správne nasadené. Bez správne nasadených antén nebude kamera schopná zachytiť signál.

6. V lokácii nie je signál

Pokiaľ v testovanej lokácii nie je signál, nemôže kamera fungovať. Prevádzka kamery je náročná a preto pokiaľ uvidíte, že v mobile máte napríklad len minimálny signál, môže kamera fungovať nespoľahlivo, či vôbec.

Pokiaľ sa problém nepodarilo vyriešiť, bude nutné kameru poslať na reklamáciu. Kameru nám pošlite ideálne aj so SIM kartou, s ktorou kameru chcete používať.

Páčil sa Vám tento článok?
Najčastejšie otázky ku kamerám EasyN Najčastejšie otázky ku kamerám EasyN

Diskusia

Tému zatiaľ nikto nekomentoval.

Do diskusie môžu prispievať len registrovaní a prihlásení užívatelia.

Najširšia ponuka

Cez 5000 produktov

​Zákazková výroba

Od návrhu po realizáciu

Diskrétne doručenie

Bez údajov o e-shope

​Špecialista v obore

Viac než 5 rokov v obore