Prečo zariadenie nejde nabiť

18.07.2019 Roman Kosna Všeobecná technická poradňa

Častým dôvodom reklamácií je, že zariadenie nejde nabiť. Z našich skúseností však vieme, že viac než 70% produktov je na reklamáciu posielaných zbytočne. Ak sa vám nedarí zariadenie nabiť, skúste nasledovné:

1. Nie sú splnené predpoklady pre nabíjanie

Určité produkty majú určité požiadavky, ktoré je nutné pri nabíjaní dodržiavať, napríklad:

  • určité produkty je nutné nabíjať v zapnutom stave
  • určité produkty je nutné nabíjať vo vypnutom stave
  • určité produkty je nutné nabíjať s vloženou SIM kartou

Konkrétne požiadavky na nabíjanie nájdete v návode na použitie produktu.

2. Vyskúšajte iný nabíjací kábel či inú nabíjačku

Častejší prípad, než že by závada bola v samotnom produkte je ten, kedy je chybný kábel či nabíjačka. Skúste teda na nabíjanie použiť iná kábel alebo nabíjačku.

3. Nechajte zariadenie v nabíjačke aspoň po dobu 24 hodín

Ak je zariadenie dlho nepoužívané, môže dôjsť k podbitiu batérie a je ju potrebné re-aktivovať, čo môže trvať až 24 hodín. Nenechajte sa zmiasť tým, že behom prvých niekoľko hodín zariadenie na nabíjanie nijak nereaguje, ani sa nerozsvietia príslušné diody - to je pri tejto situácii normálne.

Páčil sa Vám tento článok?
Prečo nefunguje nahrávanie Prečo nefunguje nahrávanie

Diskusia

Tému zatiaľ nikto nekomentoval.

Do diskusie môžu prispievať len registrovaní a prihlásení užívatelia.

Najširšia ponuka

Cez 5000 produktov

​Zákazková výroba

Od návrhu po realizáciu

Diskrétne doručenie

Bez údajov o e-shope

​Špecialista v obore

Viac než 5 rokov v obore