Poradňa na riešenie problémov s odpočúvaním mobilu

Ak si neviete rady s aplikáciou pre odpočúvanie mobilu, tak ste na správnom mieste.

Poradňa na riešenie problémov s odpočúvaním mobilu

Zakúpili ste si odpočúvanie mobilu a máte problém s jeho použitím? Tu nájdete riešenia najčastejších problémov, ktoré môžu nastať.

Vyberte váš problém

Na server sa prestali nahrávať všetky dáta

Problém môže byť spôsobený niekoľkými faktormi:

  • Telefón nemá pripojenie k internetu
    Mobilný telefón je mimo signál, alebo sú na ňom vypnutí dátové služby. Vo chvíli, keď telefón nemá prístup k internetu, tak nie je možné dáta na server odosielať.
     
  • Dátový limit pre daný mesiac bol prekročený
    Dáta budú o tejto chvíle nahrávané iba pri pripojení cez WiFi. Prípadne je možné dátový limit zvýšiť v nastavení vášho účtu
     
  • Aplikácia bola z telefónu odstránená
    Aplikáciu je v tomto prípade nutné znovu do telefónu nainštalovať. O odstránenie aplikácie dôjde napríklad pri továrnom reste zariadenia.
     
  • Aplikácia bola zablokovaná antivírom
    Antivírus či iné optimalizačné aplikácie môžu vyhodnotiť správanie odpočúvacej aplikácie ako rizikové a zablokovať ju. V tomto prípade je nutné buď antivír odstrániť, alebo v ňom povoliť pre sledovaciu aplikáciu výnimku.

Jedna strana hovoru je počuť dobre, zatiaľ čo druhá zle, prípadne nie je počuť vôbec

Problém je spôsobený tým, že každý typ telefónu pristupuje k nahrávaniu hovorov iným spôsobom. V princípe existujú 2 hlavné možnosti:

  1. Telefón umožňuje nahrávať priamo z hovoru (potom budú obe strany hovoru počuteľné dobre)
  2. Telefón neumožňuje nahrávať priamo z hovoru (potom býva hovor zaznamenávaný prostredníctvom mikrofónu na cieľovom telefóne a strana hovoriaca na druhej strane potom môže byť zle počuteľná, prípadne ju nie je vôbec počuť)

Existuje viac rôznych nastavení zdroja nahrávanie, kedy každé môže fungovať na inom telefóne.

Aplikácie sa po nainštalovaní pokúsi zvoliť najvhodnejší zdroj automaticky. Pokiaľ však výsledok nie je ideálny, je možné skúsiť nastaviť zdroj manuálne v nastaveniach. 

Výběr zdroje nahrávání

Nemám návod na použitie

Návody na použitie si môžete stiahnuť vždy priamo u konkrétneho produktu na našom webe. Pokiaľ sa vám návod nedarí nájsť, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Nepodarilo sa vám problém vyriešiť?

Pokiaľ vám naša poradňa nepomohla, kontaktujte našu zákaznícku podporu..

Diskusia

Tému zatiaľ nikto nekomentoval.

Do diskusie môžu prispievať len registrovaní a prihlásení užívatelia.

Najširšia ponuka

Cez 5000 produktov

​Zákazková výroba

Od návrhu po realizáciu

Diskrétne doručenie

Bez údajov o e-shope

​Špecialista v obore

Viac než 5 rokov v obore