5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  predajna@SPYobchod.sk       Doprava a platba       Všetko o nákupe       Blog

Poradňa na riešenie problémov s minikamerami

Ak si neviete rady so zakúpenou minikamerou, tak ste na správnom mieste.

Poradňa na riešenie problémov s minikamerami

Zakúpili ste si minikameru a máte problém s jej použitím? Tu nájdete riešenie najčastejších problémov, ktoré môžu nastať.

Vyberte váš problém

Kamera sa po pripojení do PC nenačíta

Problém môže byť spôsobený niekoľkými faktormi:

  • Skontrolujte, či je správne zasunutý kábel do minikamery
    U vybraných minikamier je nutné zasunúť kábel až "na doraz".
     
  • Skúste zapojiť minikameru do iného USB portu, prípadne PC
    Niektoré USB porty nemusia byť s minikamerou kompatibilné. Skúste ju teda zapojiť do viac USB portov, prípadne do iného PC.
     
  • Overte, či je minikamera v správnom móde
    Väčšina minikamier musí byť pri zapojení do PC vypnutá. Niektoré kamery zase musia byť zapnuté v pohotovostnom režime, aby sa v PC správne zobrazili. Vyskúšajte teda obe varianty. Nikdy však nepripájajte minikameru do PC vo chvíli, keď nahráva video.
     
  • Overte, či sa po zapojení rozsvieti na minikamere dioda
    Pokiaľ sa po zapojení žiadna dioda nerozsvieti, bude pravdepodobne vadný kábel. Skúste teda použiˇť iný kábel.

Minikamera nenahráva video a nijak nereaguje

  • Skontrolujte, či je minikamera nabitá
    Kameru pripojte do PC, či nabíjačky a nechajte ju aspoň 2 hodiny nabíjať. Po pripojení napájacie kábla by sa mala rozsvietiť na minikamere dioda.

TIP: To, že sa kamera nabíja poznáte buď podľa signalizačných diod, alebo podľa toho, že napájací adaptér začne byť cca po 10 minútach teplý.

Na minikamere nie je možné nastaviť dátum a čas

Na vyriešenie problému skúste nasledujúce:

  • Skontrolujte, či je dátum/čas napísaný v správnom formáte
    Správny formát nájdete v návode na použitie
     
  • Skontrolujte, či je textový súbor pomenovaný správne
    Správny názov textového súboru nájdete v návode na použitie
     
  • Uistite sa, že vytvorený textový súbor ste umiestnili do koreňového adresára
    Koreňový adresár je hlavný adresár na úložisku

Nemám návod na použitie

Návody na použitie si môžete stiahnuť vždy priamo u konkrétneho produktu na našom webe. Pokiaľ sa vám návod nedarí nájsť, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Nepodarilo sa vám problém vyriešiť?

Pokiaľ vám naša poradňa nepomohla, neostáva nič iné než tovar reklamovať. Pozrite sa ako postupovať pri uplatnení reklamácie.

Diskusia

Tému zatiaľ nikto nekomentoval.

Do diskusie môžu prispievať len registrovaní a prihlásení užívatelia.

Najširšia ponuka

Cez 5000 produktov

​Zákazková výroba

Od návrhu po realizáciu

Diskrétne doručenie

Bez údajov o e-shope

​Špecialista v obore

Viac než 5 rokov v obore